ارائه خدمات با یک لبخند

رشد قابل توجه اینترنت اشیا در چین

رشد قابل توجه اینترنت اشیا در چین

بنا به گزارش سیسیکام شرکت‌های جدید در صنعت اینترنت اشیاء (IoT) در سال گذشته در استان جیانگشی در شرق چین رشد کرده‌اند و روزانه ۳.۵ شرکت به تازگی ثبت شده‌اند.
 
 از اکتبر گذشته وقتی که این استان  سیاست‌ها و اقدامات لازم را برای افزایش تلاش‌ها برای توسعه صنعت IoT را به اجرا گذاشت، در کل ۸۲۸ شرکت اینترنت اشیاء در جیانگشی ثبت شده است...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)

 
اینترنت چیزها به اختصار آی‌اوتی به‌طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت قابل کنترل و مدیریت هستند.
 
براساس اعلام اداره استانی برای تنظیم بازار، میزان ثبت نام شکرت‌ها برای اینترنت اشیاء به نسبت سال گذشته در همین بازده زمانی بیش از ۵۷ درصد رشد داشته است. 
 
جیانگشی به دنبال ایجاد نسل جدیدی از شبکه های IoT و ارتباطی موبایل و همچنین مراکز داده ابری مبتنی بر معماری باز تا سال ۲۰۲۰ است.
 
چین در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیر صنعت IoT بوده است؛ براساس گزارش وزارت صنعت و فناوری اطلاعات، در سال ۲۰۱۸ درآمد این صنعت نسبت به سال گذشته حدود ۷۳ درصد افزایش یافته است...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)

درباره این مطلب نظر دهید
 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.