ارائه خدمات با یک لبخند

گلکسی جدید اوایل 2020 به بازار عرضه می‌شود

گلکسی جدید اوایل 2020 به بازار عرضه می‌شود

طبق گزارشی جدید موبایل «گلکسی A51» با پردازشگری با ضخامت ۱۰ نانومتر ساخته می‌شود. این موبایل احتمالا در سه ماهه اول ۲۰۲۰ رونمایی شود.
گلکسی جدید اوایل 2020 به بازار عرضه می‌شود...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)
 
به گزارش سیسیکام  شرکت سامسونگ در ماه آگوست موبایل سری گلکسیA50 را عرضه کرد. اکنون گزارش های جدید حاکی از آن است که  این شرکت کره‌ای  نسخه‌های جدید سری A را در ۲۰۲۰ رونمایی می کند.  درهمین راستا مشخصات یک موبایل سامسونگ با شماره مدلSM-A515F در پلتفرم Geekbench به چشم می خورد. 
 
کارشناسان معتقدند این شماره مدل به موبایل گلکسی A51 تعلق دارد. طبق اطلاعات این پلتفرم موبایل با شماره مدل SM-A515F  دارای پردازشگر Exynos9611  و۴ گیگابایت RAMاست. سیستم عامل این دستگاه اندروید۱۰ خواهد بود.  
 
پردازشگر Exynos9611 که تازه وارد بازار شده، فقط ۱۰ نانومتر ضخامت دارد. ...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)
 
 گزارش‌های پیشین جزئیات اندکی از گلکسی A51  را فاش کرده است. حافظه داخلی این موبایل  ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت اعلام شده بود.  همچنین تخمین زده می‌شود این دستگاه دارای ۴ دوربین پشتی باشد و دوربین اصلی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 
 
 بقیه مشخصات گلکسی A51 مشخص نیست. اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این دستگاه در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شود.سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)

درباره این مطلب نظر دهید
 
موبایل

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.