ارائه خدمات با یک لبخند

سافاری روی آیفون آدرس آی پی کاربر را لو می دهد

سافاری روی آیفون آدرس آی پی کاربر را لو می دهد

به گزارش سیسیکام شرکت اپل به تازگی با دردسر جدیدی روبرو شده است که نشان دهنده آن است که این غول آمریکایی اطلاعات آدرس آی پی کاربران سافاری را به یک مرکز معین لو داده است...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)

 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، مشخص شده است که اپل اطلاعات آدرس آی پی بسیاری از کاربران خود را به شرکت چینی Tencent ارائه کرده است که این امر ناراحتی کاربران را به همراه داشته است.
 
نکته بسیار مهم در این زمینه این است که این شرکت چینی شهرت بسیار بدی در میان کاربران جهانی داشته و به عنوان یک شرکت بسیار نزدیک به دولت چین شناخته شده است، و به همین دلیل نیز اپل ممکن است با فشار رسانه بسیار زیادی روبرو شود.
 
 با این وجود، جامعه هواداران اپل مطابق معمول، بدون هیچ گونه تحقیقی در این باره به حمایت از برند محبوب خود پرداخته و به نوعی فشار را روی اپل کم کردند، که این امر به هیچ عنوان منطقی به نظر نرسیده و نشانگر عدم آگاهی این کاربران از خیانت اپل به اعتمادشان است.
 
به گزارش سیسیکام البته اپل با مشکل قانونی روبرو نخواهد شد، زیرا در صفحه قوانین و مقررات کاربری خود به احتمال استفاده از اطلاعاتی مانند آدرس آی پی اشاره کرده است.
ولی با توجه به شرایط عقلانی باید گفت که این اقدام اپل به هیچ عنوان قابل قبول نیست، حتی اگر از نظر قانونی مشکلی نداشته باشد...سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)

 
جنبه عجیب دیگر این ماجرا این است که اپل یکی از اجزای اصلی جنگ تجاری آمریکا و چین بوده است، ولی این شواهد نشان دهنده آن است که در پس پرده، مراودات اپل با شرکای چینی خودش به قوت برجا مانده است، و کاربران و هوادارن اپل کمترین اهمیت را برای مدیران این شرکت دارند.

درباره این مطلب نظر دهید
 
موبایل

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.