ارائه خدمات با یک لبخند

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

20 روش برای افزایش دنبال کنندگان (Followers) در اینستاگرام

اینستاگرام از شبکه‌های بسیار پر طرفدار و رایج اینترنت است. جایی که کاربران می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر در میان بگذارند. سیسیکام (طراحی سایت در اصفهان)
 
به گزارش سیسیکام sdpcoir# اخیراً میلیون‌ها کاربر به اینستاگرام افزوده شده‌اند و در آمار اخیر اینستاگرام در صدر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و اکنون سوال مهمی که همه به دنبال پاسخ آن هستند این است که چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟
 
در اینترنت مقاله‌های زیادی در این رابطه وجود دارد. برنامه‌ها و تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند حائز اهمیت است. ما می‌خواهیم در این مقاله به 20 نکته اساسی در این رابطه بپردازیم
1. یک کاربر فعال باشید:
اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید می‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه 3 مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.
 
2. دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ یا سایت خود قرار دهید:
شما باید در موقعیت‌های استراتژیک دکمه‌های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است.
 
3. در وب سایت خود یک بنر از اینستاگرام اضافه کنید:
در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری با عنوان " مرا Follow کنید " یا چیزی شبیه به این قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود این کار را بکنید. سیسیکام (طراحی سایت در اصفهان)

 

درباره این مطلب نظر دهید
 
شبکه های اجتماعی

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.