ارائه خدمات با یک لبخند

چگونه با استفاده از شبکه های اجتماعی سایت خود را سئو کنیم؟

چگونه با استفاده از شبکه های اجتماعی سایت خود را سئو کنیم؟

SMO چیست؟
SMO مخفف کلمه Social media optimization است و به معنی بهینه سازی شبکه های اجتماعی می باشد.
SMO تأثیر مستقیمی روی محبوبیت (Popularity) سایت شما در اینترنت می گذارد. تعریف اصلی SMO این است، زمانی که شما مطلبی را در سایت و یا حساب کاربری تجاری خود قرار می دهید و مردم نسبت به مطلب شما واکنش نشان می دهند به این معنی است که مطلب شما مهم و تأثیر گذار واقع شده و در چنین شرایطی گوگل اهمیت ویژه ای به سایت شما می دهد.
 
SMO چگونه روی سایت تأثیر می گذارد؟
شبکه های اجتماعی ،دو نوع حساب کاربری کار می کنند. (حساب کاربری تجاری و حساب کاربری شخصی) هر کدام از این حساب ها تأثیر مخصوص به خودشان را روی سایت شما می گذارند. مطالب شما باید در هر دو نوع حساب های کاربری قرار گیرد و هر کدام به نحوی جداگانه روی سئو سایت و محبوبیت سایت تأثیر می گذارند.
گوگل به خوبی می تواند فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی را بررسی کند. مطالب ، تصاویر و ویدئوها همگی برای گوگل قابل شناسایی هستند، هم چنین میزان دنبال کنندگان واقعی سایت در شبکه های اجتماعی از نظر گوگل بسیار مهم است و به سایت برای فعالیت در شبکه های اجتماعی ارزش بیشتری می دهد.
منظور از Social media optimization اشتراک گذاری مطالب در حساب کاربری شخصی است ، SMO تنها در زمانی تاثیر گذار خواهد بود که مطالب و یا محصولاتی که در آن قرار می گیرد برای کاربر جذابیت داشته باشد تا آن مطلب را با دیگران یا در حساب کاربری شخصی خود به اشتراک بگذارد.
در کل واکنش کاربران نسبت به مطلب شما شامل این است که چه قدر لایک می کنند ، چه مقدار کامنت می گذارند و چه مقدار مطلب شما به اشتراک گذاشته می شود. بیشترین تأثیر گذاری برای این واکنش ها را Facebook و Google+ می گذارند که در ادامه بیشتر در رابطه با آن ها توضیح می دهیم. ،sdpcoir# سیسیکام       سیسیکام (طراحی سایت در اصفهان)

 

درباره این مطلب نظر دهید
 
شبکه های اجتماعی

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.