ارائه خدمات با یک لبخند

5 راه برای تقویت شهرت آنلاین

5 راه برای تقویت شهرت آنلاین

آیا اخیرا نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ امیدواریم این کار را کرده باشید، چرا که مطمئنا دیگران نام شما را در اینترنت جستجو می کنند. شهرت آنلاین به مانند این است که رزومه، کارت ویزیت و مقداری از زندگی شخصی شما در یک عبارت جمع شده باشند.
جای تعجب نیست که با اطلاعات انبوهی که در اینترنت موجود است، شهرت آنلاین ما نقشی اساسی در جستجو برای شغل، گرفتن پروژهای تازه و حتی به دست آوردن اولین قرارهای ملاقات بازی می کند.
بنه به گزارش سیسیکام یکی از آمارهایی که هرگز کهنه نمی شود این است که 75 درصد بخش های منابع انسانی موظف هستند در اینترنت به دنبال متقاضیان شغل باشند، و در ایالات متحده، 70 درصد از متخصصان منابع انسانی و کارفرمایان بر اساس اطلاعاتی که در اینترنت یافته اند، درخواست استخدام متقاضیان را رد کرده اند.
مخلص کلام این است که مردم بر پایه ظاهری که در نتایج جستجو در اینترنت از خود به نمایش می گذارند کار یا مشتری به دست آورده یا از دست می دهند. اگر شما هم مانند بیشتر مردم باشید و می دانید که شهرت آنلاین شما حائز اهمیت است، فقط مطمئن نیستید برای بهبود آن چه کاری می توانید انجام دهید، یا نمی دانید اولین گام برای انجام این کار چیست، اگر از ظاهر آنلاین خود رضایت ندارید، نگران نباشید! ما در این مقاله پنج گام برای بهبود شهرت آنلاین شما معرفی می کنیم گرد اوری و تنظیم از سیسیکام

درباره این مطلب نظر دهید
 
شبکه های اجتماعی

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.