ارائه خدمات با یک لبخند

10 روش ثابت شده افزایش درآمد از طریق اینترنت

10 روش ثابت شده افزایش درآمد از طریق اینترنت 10 روش ثابت شده افزایش درآمد از طریق اینترنت

می گویند تاجران همان جایی می روند که مردم می روند و به تبعیت از آن ها، پول نیز آن ها را دنبال می کند. در سال 2016 برای اولین بار تاجران هزینه بیشتری روی تبلیغات دیجیتالی به نسبت تبلیغات تلویزیونی کردند و این روند به صورت فزاینده ای در حال افزایش است. این روزها مردم حضور غیر قابل باوری در شبکه های اجتماعی دارند. طبق آمارهای منتشر شده، نزدیک بیش از 2.5 میلیارد نفر در این شبکه ها حضور دارند و حداقل از یکی از این رسانه ها به صورت ماهیانه استفاده می کنند. در این میان کمپانی هایی مثل فیسبوک نیز وجود دارند که به نوعی خود را متعهد می دانند تا کل دنیا یا حداقل کل کاربران اینترنتی دنیا را قسمتی از شبکه های اجتماعی کنند.سیسیکام (طراحی وب سایت در اصفهان)
 
بنا به گزارش سیسیکام این بازار پر تب و تاب کارآفرینان و رهبران تجارت های گوناگون را مجاب کرده است تا از بازاریابی های سنتی به سمت بازایابی اینترنتی حرکت کرده و از فرصت بی نظیری که این نوع تجارت در اختیار آن ها قرار می دهد استفاده کنند. در سال 2016 بیش از 27 میلیارد دلار فقط در تبلیغات فیسبوک هزینه شد. اگر بتوانید به یکی از تجارت های موفق در فیسبوک تبدیل شوید، حتی اگر یک هزارم این مبلغ سهم شما باشد، باز هم رقمی بسیار بالا برای شما خواهد بود. این آمار نشان دهنده این است که راه اندازی یک تجارت در شبکه های اجتماعی تا چه حدی می تواند پرسود باشد.
 
شبکه های اجتماعی
 
در ادامه مبحث به سراغ 10 روش و راهکار ثابت شده برای اینکه چطور در شبکه های اجتماعی تجارت خود را پرورش دهید می رویم، دقت کنید که این مقاله برای رونق کسب و کار در سطح بین المللی نوشته شده است، البته سعی شده در میان مطالب به نکاتی که در ایران نیز می توانید آنها را استفاده کنید اشاره شود اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که همه این سرویس ها برای شما فقط با داشتن یک مستر کارت قابل استفاده می باشد.
 
 
1. با تبلیغات هوشمند Lookalike Audience در فیسبوک تجارت خود را متحول کنید
تبلیغات هوشمندانه یا Lookalike Ads نوعی از تبلیغات ارائه شده توسط فیسبوک می باشد که دارای یک سیستم پیشرفته برای شناسایی اهداف مخاطبین شما است. این سیستم به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را بهتر شناسایی کنید و برای شما امکان برقراری ارتباط با آن ها را در بستری تجاری فراهم می کند. این نوع از تبلیغات هوشمند مناسب برای تجارت هایی می باشد که به فروش محصولات و سرویس های خاص مشغول هستند.
 
تبلیغات Lookalike به روشی کارآمد در صنعت تجارت الکترونیک تبدیل شده اند که از طریق آن کارآفرینان می توانند با سرعت زیاد مخاطبانی که بیشترین پتانسیل برای تبدیل شدن به مشتری واقعی و خریداران محصولات و سرویس های آنان را دارند را بدون انجام کارهای سنگین و استراتژی های پیچیده بشناسند.
 
سیسیکام می افزاید فیسبوک برای تبلیغات مخصوص مخاطبان هوشمند یا همان تبلیغات Lookalike Audience تدابیر جالبی اندیشیده است. شما می توانید از این سیستم به گونه ای استفاده کنید که با هزینه های کم به ازای هر کلیک، مشتریان مستعد خریدی که به دنبال محصولاتی مثل محصولات و سرویس های شما هستند را پیدا کنید و بستری آسان برای فروش مستقیم خود به این افراد ایجاد کنید.
 
اکنون بخش عمده ای از این سرویس در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز که کاربران زیادی در ایران دارد فعال شده است و ممکن است اخیرا وقتی در حال گشت و گذار در اینستاگرام هستید متوجه مطالبی شوید که در میان محتوای صفحاتی که دنبال کرده اید نمایش داده می شوند و یک پیشنهاد تبلیغاتی هستند که بر اساس علایق شما در صفحه اینستاگرام شما نمایش داده می شود.
 
برای فعال سازی این تبلیغات نیز باید از بخش تبلیغات فیس بوک اقدام کنید، این سرویس تبلیغاتی در اینستاگرام همکنون توسط شرکت های ایرانی زیادی فعال شده و مورد استفاده قرار گرفته است و در حال گسترش می باشد . تنظیم و گرد اوری از سیسیکام

درباره این مطلب نظر دهید
 
شبکه های اجتماعی

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.