ارائه خدمات با یک لبخند

5 راه برای جذب فالوور در توییتر

5 راه برای جذب فالوور در توییتر

بنا به گزارش سیسیکام شبکه اجتماعی توییتر طی سال های اخیر به محبوبیت چشم گیری دست پیدا کرده است. در واقع حضور و پیشرفت این رسانه باعث شد تا رقابت در این حوزه بین غول های این صنعت پر تنش و تنگاتنگ شود. فیسبوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت ، لینکداین ، گوگل پلاس ، پینترست و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی رقیب پر قدرتی به نام توییتر دارند که به خاطر ویژگی های جذابش بیشتر مورد توجه افراد مشهور، تجارت ها و سلبریتی ها قرار گرفته است.
 
تجارت های موفق و هوشمند از فالوورهای معمولی مشتریان وفادار می سازند. بی تردید یکی از ابزارهای آنلاین و کارآمد در این زمینه، شبکه اجتماعی Twitter می باشد. یکی از مهمترین قابلیت هایی که توییتر به سبک نوین آن را معرفی و بهینه سازی کرد، امکان اطلاع رسانی سریع و کوتاه پیام های مهم می باشد. این قابلیت اصطلاحاً Microblogging نامیده می شود. از این طریق می توانید مستقیماً پیغام خود را به مشتریان برسانید. تقریباً اغلب کاربران نیز ترجیح می دهند از گشت و گذار در وب و شبکه های اجتماعی خیلی سریع به هدف خود برسند.
 
این یکی از ابزارهای کاربردی توییتر برای تجارت ها و مشتریان می باشد. اما قبل از اینکه به مرحله استفاده از این ابزارها برسیم، می بایست فالوورها و دنبال کنندگان خود را در توییتر افزایش دهید. چرا که از دیدگاه تجاری، اگر دنبال کننده ای نداشته باشید، استفاده از Twitter و دیگر شبکه های اجتماعی مشابه بی استفاده و بدون فایده خواهد بود. گرد اوری و تنظیم سیسیکام

درباره این مطلب نظر دهید
 
شبکه های اجتماعی

محبوب ترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.