ارائه خدمات با یک لبخند

هنوز استارت‌آپ را نمی‌شناسید!

هنوز استارت‌آپ را نمی‌شناسید!

به گزارش سیسیکام ، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هم مانند الکامپ و جیتکس، صاحب بخش ویژه استارت‌آپ‌ها می‌شود.
هدف از راه‌اندازی این بخش هم تسهیل توسعه استارت‌آپ‌ها عنوان شده است. برای جذابیت این بخش هم انواع و اقسام نام‌ها و اسم‌هایی که در زیست بوم کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ ویکندها شنیده می‌شود، ردیف شده و قرار است در این بخش از رویداد برپا شود: دکتر استارت‌آپ، استارت‌آپ شو، دیوار استارت‌آپ، کافه استارت‌آپ، استارت‌آپ بمان و استارت‌آپ بازار.

بنا به گزارش سیسیکام دبیر کسب و کارهای نوپای نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مصاحبه‌ای که در همین صفحه منتشر شده است، با اعلام برپایی این بخش در نمایشگاه در جهت حمایت از کسب و کارهای نوپا، دیجی کالا، اسنپ، تپسی، آپارات و زودفود را مصداق کسب و کارهای نوپا دانسته است.
همین موضوع نشان می‌دهد که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حداقل در بخش استارت‌آپ‌ها، هرچند که نیت خیری دارند، اما راه را اشتباه طی می‌کنند. هر کسب و کار، سرویس یا فروشگاه آنلاینی نمی‌تواند استارت‌آپ باشد و حتی اگر روزی یک استارت‌آپ بوده باشد، لزوما تا آخرین روز دنیا نمی‌توان از آن به عنوان یک کسب و کار نوپا یاد کرد.

دیجی کالا با قدمتی 11 ساله و زودفود با قدمتی 8 ساله، اسنپ با بیش از سه سال فعالیت و تزریق میلیاردها تومان سرمایه قطعا استارت‌آپ نیستند، بلکه شرکت‌های بزرگ دیجیتالی کشور بوده و استارت‌آپ دانستن آنها و تلاش برای حمایت از آنها به نام کسب و کارهای نوپا، کمکی به توسعه کسب و کار جوانان تازه‌کار نمی‌کند.

برای استارت‌آپ بودن باید حداقل دوشرط خلاقیت و تازگی ایده و به بلوغ نرسیدن رعایت شده باشد. بنابراین اگر قرار است استارت‌آپ‌هایی در یک نمایشگاه معرفی شوند، قاعدتا به جای موج سواری با نام‌های بزرگ و به بلوغ رسیده، باید سراغ جوانان خلاق و گمنام رفت و زمینه را برای رشد و توسعه آنها فراهم کرد.تهیه و تحقیق سیسیکام

درباره این مطلب نظر دهید
 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.