ارائه خدمات با یک لبخند
  1398/08/14

اپل در طراحی آیفون 12 به‌شدت بازنگری خواهد کرد

آیفون ۱۲، پرچم‌دار سال ۲۰۲۰ اپل، احتمالا ازلحاظ طراحی ظاهری تغییرات متعددی به‌خود خواهد دید تا توجهات بیشتری را جلب کند.

  1398/08/12

کلاهبرداری به بهانه رجیستری موبایل

پلیس فتا از فیشینگ با ترفند رجیستری کردن تلفن همراه مسافری خبر داده و به افرادی که اینگونه تلفن همراه‌ها را تهیه کرده‌اند، هشدار داد که مراقب این گونه فیشینگ‌ها از طریق سایت‌ها و صفحات جعلی باشند.

  1398/08/12

«لیست سیاه» هم جلودار پیامک‌های تبلیغاتی نیست

​​​​​​​با وجود روش‌های مختلفی که برای جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ارائه شده (از جمله تهیه لیست سیاه برای دریافت نکردن پیامک‌های تبلیغاتی)، اما به تازگی تبلیغ ارسال پیامک به خطوط لیست سیاه هم به فهرست پیامک‌های تبلیغاتی افزوده شده است.

  1398/08/11

سافاری روی آیفون آدرس آی پی کاربر را لو می دهد

شرکت اپل به تازگی با دردسر جدیدی روبرو شده است که نشان دهنده آن است که این غول آمریکایی اطلاعات آدرس آی پی کاربران سافاری را به یک مرکز چینی لو داده است.

  1398/08/11

مرثیه‌ای برای بازار موبایل ایران!

بازار گوشی در یک سال اخیر بالا و پایین بسیار داشته و البته روند آن تحت تأثیر عواملی مانند افزایش نرخ ارز، عمدتاً صعودی بوده است. ا

  1398/08/11

بهبود امنیت کاربران نسخه اندروید واتس‌اپ

واتس‌اپ قابلیت امنیت بیومتریک نسخه آی‌او‌اس را به نسخه اندرویدی این برنامه اضافه کرده تا با این به روزرسانی، ایمنی کاربران واتس اپ بیش از پیش در گوشی‌های اندرویدی افزایش یابد.

  1398/08/11

آینده صنعت بازی و 5G به چه سمتی پیش می‌رود؟

مطالعات، بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که بدون هیچ شکی، آینده 5G سرشار از موفقیت و درآمدهای عالی است.

  1398/08/11

بدافزار خطرناک xHelper در کمین اندرویدی‌ها

بدافزار xHelper به طور میانگین روزانه ۱۳۱ قربانی و هر ماه حدود ۲۴۰۰ قربانی می‌گیرد و به دلیل برخورداری از مکانیزم نصب مجدد، حذف آن تقریبا غیرممکن شده است.

  1398/08/11

هشدار مرکز ماهر نسبت به اپلیکیشن‌های آلوده

در بررسی‌های اخیر مرکز ماهر از اپلیکیشن های مخرب در فضای مجازی و مارکت های ایرانی، بیش از ۵۰۰ نرم‌افزار موبایلی آلوده با موضوعات متنوع شناسایی شده‌اند

  1398/08/11

همه گوشی‌هایی که چشم‌بادامی‌ها تولید می‌کنند!

شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل در سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است که از جمله مهم‌ترین و بزرگترین آنها می‌توان به هواوی، شیائومی، اوپو، ویو، وان پلاس و زد.تی.ای اشاره کرد

  1398/08/11

گلکسی جدید اوایل 2020 به بازار عرضه می‌شود

موبایل «گلکسی A51» با پردازشگری با ضخامت ۱۰ نانومتر ساخته می‌شود. این موبایل احتمالا در سه ماهه اول ۲۰۲۰ رونمایی شود.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین خدمات و محصولات سیسیکام | طراحی وب سایت، طراحی سایت، طراحی سایت اصفهان در خبرنامه ما عضو شوید.